quote:Originally posted by wilddrake> Riconfermo subito partecipazione alla serata in pizzeria x 2 persone. Grazie e ciao Pierluigi
Ho mandato anche delle mail in privato, ma chi partecipa alla serata in pizzeria potrebbe riconfermarlo qui entro martedì prossimo? mi raccomando anche il numero di persone. Grazie. ciaoid="Comic Sans MS"> ennioid="orange"> >
quote:Originally posted by sergionoemi> Invese de dir stupidae dime se te vien a magnar la pizza venere sera.[:D] id="Comic Sans MS"> ennioid="size2">id="orange">
Il "Gigi" è in arrivo sul primo binario da Paris, fresco fresco[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] chissà come parlerà il francese dopo i dovuti "assaggi"[:D][:p][:p][;)] >
quote:Originally posted by sergionoemi> La pizza te go dito la pizza, no quando che te riva. par l'arivo no ghe se problemi parchè go alertà tuta ae protesion civie dee tre venesie.id="Comic Sans MS">id="size3">[:D][:D] ennioid="size2">id="orange">
il quindese de stò mese ti me gà za fatto la stessa domanda, e te gò anca za risposto, l'ALZAIMER incombe;[:D][:D][:D][:D][:D] comunque parto alle tre, de pomeriggio, e alle sinque conto de arrivarghe; sempre che non trovo qualche mona che me dà dentro[xx(] e vedi de no star massa al PC che te fà mal[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] >
quote:Originally posted by sergionoemi> Eh sì, caro Sergio, sono arrivato da Parigi proprio domenica pomeriggio: très bien!!! Ma scusa una cosa, Sergio, non ho capito bene: te vien o no te vien a magnar la pizza venere sera?[:D] Ciao ciao Pierluigi
Il "Gigi" è in arrivo sul primo binario da Paris, fresco fresco[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] chissà come parlerà il francese dopo i dovuti "assaggi"[:D][:p][:p][;)] >