CamperOnLine
  • Camper
    • Camper usati
    • Camper nuovi
    • Produttori
    • Listino
    • Cataloghi
    • Concessionari e rete vendita
    • Noleggio
    • Van
    • Caravan
    • Fiere
    • Rimessaggi
    • Le prove di CamperOnLine
    • Provati da voi
    • Primo acquisto
    • Area professionisti
  • Accessori
    • Accessori e Prodotti
    • Camping Sport Magenta accessori
    • Produttori
    • Antenne TV
    • Ammortizzatori
    • GPS
    • Pneumatici
    • Rimorchi
    • Provati da Voi
    • Fai da te
  • Viaggi
    • Diari di viaggi in camper
    • Eventi
    • Foto
    • Check list
    • Traghetti
    • Trasporti
  • Sosta
    • Cerca Strutture
    • Sosta
    • Aree sosta camper
    • Campeggi
    • Agriturismi con sosta camper
    • App Camperonline App
    • 10 Consigli utili per la sosta
    • Area strutture
  • Forum
    • Tutti i Forum
    • Sosta
    • Gruppi
    • Compagni
    • Italia
    • Estero
    • Marchi
    • Meccanica
    • Cellula
    • Accessori
    • Eventi
    • Leggi
    • Comportamenti
    • Disabili
    • In camper per
    • Altro Camper
    • Altro
    • Extra
    • FAQ
    • Regolamento
    • Attivi
    • Preferiti
    • Cerca
  • Community
    • COL
    • CamperOnFest
    • Convenzioni Convenzioni
    • Amici
    • Furti
    • Informativa Privacy
    • Lavoro
  • COL
    • News
    • Newsletter
    • Pubblicità
    • Contatto
    • Ora
    • RSS RSS
    • Video
    • Facebook
    • Instagram
  • Magazine
  • Italiano
    • Bienvenue
    • Welcome
    • Willkommen
  • Accedi
CamperOnLine
Camping Sport Magenta
  1. Forum
  2. Viaggiare
  3. Compagni di viaggio
Galleria

Ragazzi... in camper... Band

Nuovo
Cerca
SostaGruppiCompagniItaliaEsteroMarchiMeccanicaCellulaAccessoriEventiLeggiComportamentiDisabiliIn camper perAltro CamperAltroExtra
7 20 433
18
simpson
simpson
13/02/2007 1744
Inserito il 06/03/2008 alle: 17:28:54
Io sono contentissimo di questi vostri post, finalmente si è mosso qualcosa dal punto di vista della curiosità e della partecipazione che è in fondo quello che ci vuole. Ci voleva l'esperta Mammu...onore e gloria a te!id="Verdana">id="size3">id="green">Sulle canzoni fin qui proposte possiamo limitarci ai titoli e poi si farà una scrematura ma ben vengano le proposte di tutti gli amici. X i papabili componenti della band propongo di buttare giù una scaletta di 10, massimo 12 titoli sui quali lavorare. Io probabilmente domani pubblicherò la mia, invito gli altri a fare altrettanto, poi ne parleremo e poi S'HADDAPARTI'REGA' id="Impact"> id="size6"> id="red">
18
mammu
mammu
26/10/2007 1838
Inserito il 06/03/2008 alle: 17:49:52
Grande Giorgio, proprio così. Stasera ne parlo a Nicole e gli dico di preparare la sua scaletta di canzoni. La cosa mi preoccupa un pò. In genere, chiudo la porta della camera di Nicole, quando lei ascolta la "sua musica". Spero abbia un pò di pietà per me e per i comuni mortali come me.id="size3">id="green">
18
simpson
simpson
13/02/2007 1744
Inserito il 06/03/2008 alle: 19:48:41
quote:Originally posted by mammu
Grande Giorgio, proprio così. Stasera ne parlo a Nicole e gli dico di preparare la sua scaletta di canzoni. La cosa mi preoccupa un pò. In genere, chiudo la porta della camera di Nicole, quando lei ascolta la "sua musica". Spero abbia un pò di pietà per me e per i comuni mortali come me.id="size3">id="green"> >
> Capisco di cosa parli cara Dany, domenica con la tua splendida figliola ho provato a sondare il terreno dei suoi gusti musicali....METAL, METAL e un pò di METAL. Il problema sarà trovare musicisti all'altezza per quel genere. Ho quasi pronta la mia scaletta
19
gussa
gussa
13/11/2006 124
Inserito il 06/03/2008 alle: 21:29:16
ciao a tutti...in primis vorrei fare un complimento a daniela e simpson per l'impegno che state mettendo in questo progetto...[:D][:D][:D] Per i "comuni mortali" mi dispiac ma anche i miei gusti si avvicinano a quelli di nicole anche se un poco diversi... Per quanto riguarda la mia scaletta in mente non ne ho una... ma in compenso ho diciamo scelto alcune papabili in quanto sono di genere rock...quindi facile da riprodurre e comunque belle da sentire :) 1--- Another brick in the wall (pink floyd) 2--- The show must go on (queen) 3--- Immigrant song (led zeppelin) Non sapendo suonare al meglio il mio strumento ditemi se come titoli sono fattibili ma giuro l'impegno ce lo metto tutto un saluto da [}:)]GUSSA-SGUSSA-RIGUSSA-BASSGUSSAid="red">[}:)]

Modificato da gussa il 06/03/2008 alle 21:44:20
Belgio e Paesi Bassi in camper
Belgio e Paesi Bassi in camper
Natale in Alsazia
Natale in Alsazia
Cornovaglia in Camper
Cornovaglia in Camper
Reno e Mosella in camper, estate 2025
Reno e Mosella in camper, estate 2025
Spagna del Nord e Portogallo
Spagna del Nord e Portogallo
Previous Next
18
simpson
simpson
13/02/2007 1744
Inserito il 07/03/2008 alle: 09:03:45
E vai Gussa, (il tuo nome ancora non l'ho memorizzato e neanche la fisionomia, capisci a me...sono vecchietto anche se credo d'aver capito). I tuoi gusti musicali li sposo in pieno....riuscire a fare quei tre pezzi sarebbe a dir poco epico, quindi per me va benissimo e ci si può provare. Ora spremiti un pò di più e tira fuori qualche altro titolo con un occhio, però, e magari anche un orecchio, rivolto verso la realizzabilità del pezzo, verso gli strumenti che abbiamo a disposizione e, non ultimo, le capacità di ognuno di noi. Come promesso ora ecco i miei titoli provvisori e modificabili in qualsiasi momento: Edoardo Bennato....IL GATTO E LA VOLPE - UN GIORNO CREDI Ivano Fossati......LA MIA BANDA SUONA IL ROCK Battisti/Vasco.....LA COMPAGNIA Zucchero...........OVERDOSE - MENTA E ROSMARINO - CON LE MANI Pino Daniele.......O' SCARRAFONE Vasco Rossi........REWIND - SIAMO SOLO NOI - LUNEDI' - GUARDA DOVE VAI Fiorella Mannoia...IL CIELO D'IRLANDA Di tutto posso fornire partiture e disco da ascoltare, chiaramente masterizzato. (questo deve valere per tutti perchè se il pezzo non si conosce bisogna ascoltarlo a casa e memorizzarlo il più possibile in modo da non perdere tempo in sala prove...il tempo è denaro) Bene ora sotto a chi tocca o a chi "se la sente" o..."se lo sente" dipende....io siccome "me lo sento" la mia lista l'ho fatta. Ciauuuuuuuuu a tutta la brigata El Simpson
18
mammu
mammu
26/10/2007 1838
Inserito il 07/03/2008 alle: 11:05:38
Ciao Giorgio. Ti do una dritta. Gussa è Matteo by Ettorino. La tua lista mi piace MOLTO MOLTO. Ora provvedo a fare la lista dei musicisti. Buona giornata.id="size3">id="green"> P.S. Ma tu lo sapevi che la canzone "Il gatto e la volpe" è la canzone di Marco e Fabrizio??? E' stata una delle colonne sonore della nostra estate 2007. Ciao id="size3"> id="red">
18
simpson
simpson
13/02/2007 1744
Inserito il 07/03/2008 alle: 11:16:19
Molte Grazie Dany per il memo, cercherò di mettermelo in questa zucca gialla che mi ritrovo. Sono molto contento che i titoli ti piacciano, speriamo ora di riuscire anche a suonarli. Però prima di stilare la lista definitiva aspettiamo quelle degli altri, bisogna incontrare i gusti di tutti. Che poi "il gatto e la volpe" fosse la canzone preferita di Marco e Fabrizio era facile da intuire....rimane solo da stabilire chi sia il gatto e chi la volpe....tu che dici?
checcolino
checcolino
-
Inserito il 07/03/2008 alle: 11:37:19
Scusate ma la canzone del camperista: di Battisi/Mogol "Si viaggiare".[?]
18
mammu
mammu
26/10/2007 1838
Inserito il 07/03/2008 alle: 11:39:13
LISTA DEI MUSICISTI IN ERBA........id="size5">id="red"> [code] 1. Pink Floyd......... ANOTHER BRICK IN THE WALL 2. Queen...............THE SHOW MUST GO ON 3. Led Zeppelin........IMMIGRANT SONG 4. Edoardo Bennato.....IL GATTO E LA VOLPE - UN GIORNO CREDI 5. Ivano Fossati.......LA MIA BANDA SUONA IL ROCK 6. Battisti/Vasco......LA COMPAGNIA 7. Zucchero............OVERDOSE - MENTA E ROSMARINO - CON LE MANI 8. Pino Daniele........O' SCARRAFONE 9. Vasco Rossi.........REWIND - SIAMO SOLO NOI- LUNEDI'-GUARDA DOVE AI 10.Fiorella Mannoia....IL CIELO D'IRLANDA id="size3">id="navy"> [/code]

Modificato da mammu il 07/03/2008 alle 11:40:00
18
mammu
mammu
26/10/2007 1838
Inserito il 07/03/2008 alle: 11:47:42
X Giorgioid="size4">id="red"> Veramente non l'ho capito nemmeno io. Ma come se non bastasse, non lo hanno capito nemmeno loro. Diciamo che si alternano..... Una volta il gatto lo fa Fabrizio e a volte lo fa Marco. Diciamo che sono sicuramente IMPREVEDIBILIid="size3">id="green"> X Francesco (checcolino).id="size4">id="red">La tua, la inserisco nella lista delle canzoni richieste. Comunque a Punto Lago ti farò sentire qualcosa di Battisti modificato by Frengy. Ciaoid="size3">id="green">
18
mammu
mammu
26/10/2007 1838
Inserito il 07/03/2008 alle: 11:49:28
quote:Originally posted by mammu
CANZONI DA VOTAREid="size5">id="red"> [code] TITOLO INTERPRETE PUNTIid="size3"> id="red"> 1. ALBA CHIARA VASCO 1 2. GIANNA RINO GAETANO 2 3. SAMARCANDA ROBERTO VECHIONI 2 4. SI VIAGGIARE BATTISTI 2 5. A' CITTA E PULLICINELLA 2 6. GUAPPARIA 1 Eeeeeeee............VAIIIIIIIIIIIIIIII![:p][:p][:p] Sotto a chi tocca[;)] [/code] >
>

Modificato da mammu il 07/03/2008 alle 13:30:16
18
rapaki
rapaki
14/09/2007 5660
Inserito il 07/03/2008 alle: 11:58:25
A' CITTA E PULLICINELLA T’ accumpagno vico vico sulo a tte ca si’ ‘n amico e te porto pe’ ‘e quartiere addò ‘o sole nun se vede ma se vede tutto ‘o riesto e s’ arapeno ‘e ffenèste e capisce comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella. Comm’ è bella comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella “ “ “ Me dispiace sulamente ca l’ orgoglio ‘e chesta gènte se murtifica ogni juórno pe’ ‘na manica ‘e fetiénte che nun tèneno cuscienza e nun tèneno rispetto comme fanno a piglià suónno quann’ è ‘a sera dint’ ‘o liétto s Dint’ ‘o liétto dint’ ‘o liétto quann’ è ‘a sera dint’ ‘o liétto “ “ “ Po’ te porto a Margellina sèmpe ca nun tiéne fretta verzo ‘e ccìnche d’ ’a matina quanno ‘o traffico ‘o ppermette cà è permesso tuttecose no pecché tiéne ‘o diritto ma pecché s’ è sèmpe fatto o è sultanto pe’ dispiétto Pe’ dispiétto pe’ dispiétto è sultanto pe’ dispiétto “ “ “ Me dispiace sulamente ca l’ orgoglio ‘e chesta gènte se murtifica ogni juórno e nuje ce mettimmo scuórno ma nisciuno po’ ffà niénte ce zucammo ‘a caramella comm’ è ddoce e comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella! Comm’ è ddoce e comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella “ “ “ Io che sóngo musicante e me sento furtunato canto e ssòno sòno e canto chésta bella serenata è pecché so’ nnammurato pecché forse ce so’ nato ma vedite comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella! Comm’ è bella comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella “ “ “ da bravo napoletano[:D][:D][:D] "VOGLIO,PRETENDO ED ESIGO"[:D][:D][:D][:D]che venga inserita questa
checcolino
checcolino
-
Inserito il 07/03/2008 alle: 12:03:47
quote:Originally posted by Rapaki
A' CITTA E PULLICINELLA T’ accumpagno vico vico sulo a tte ca si’ ‘n amico e te porto pe’ ‘e quartiere addò ‘o sole nun se vede ma se vede tutto ‘o riesto e s’ arapeno ‘e ffenèste e capisce comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella. Comm’ è bella comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella “ “ “ Me dispiace sulamente ca l’ orgoglio ‘e chesta gènte se murtifica ogni juórno pe’ ‘na manica ‘e fetiénte che nun tèneno cuscienza e nun tèneno rispetto comme fanno a piglià suónno quann’ è ‘a sera dint’ ‘o liétto s Dint’ ‘o liétto dint’ ‘o liétto quann’ è ‘a sera dint’ ‘o liétto “ “ “ Po’ te porto a Margellina sèmpe ca nun tiéne fretta verzo ‘e ccìnche d’ ’a matina quanno ‘o traffico ‘o ppermette cà è permesso tuttecose no pecché tiéne ‘o diritto ma pecché s’ è sèmpe fatto o è sultanto pe’ dispiétto Pe’ dispiétto pe’ dispiétto è sultanto pe’ dispiétto “ “ “ Me dispiace sulamente ca l’ orgoglio ‘e chesta gènte se murtifica ogni juórno e nuje ce mettimmo scuórno ma nisciuno po’ ffà niénte ce zucammo ‘a caramella comm’ è ddoce e comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella! Comm’ è ddoce e comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella “ “ “ Io che sóngo musicante e me sento furtunato canto e ssòno sòno e canto chésta bella serenata è pecché so’ nnammurato pecché forse ce so’ nato ma vedite comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella! Comm’ è bella comm’ è bella ‘a città ‘e Pulecenella “ “ “ da bravo napoletano[:D][:D][:D] "VOGLIO,PRETENDO ED ESIGO"[:D][:D][:D][:D]che venga inserita questa >
> [:p]
18
rapaki
rapaki
14/09/2007 5660
Inserito il 07/03/2008 alle: 12:09:06
GUAPPARIA Scetáteve, guagliune 'e malavita... ca è 'ntussecosa assaje 'sta serenata: Io sóngo 'o 'nnammurato 'e Margarita Ch'è 'a femmena cchiù bella d''a 'Nfrascata! Ll'aggio purtato 'o capo cuncertino, p''o sfizio 'e mme fá sèntere 'e cantá... Mm'aggio bevuto nu bicchiere 'e vino pecché, stanotte, 'a voglio 'ntussecá... Scetáteve guagliune 'e malavita!... E' accumparuta 'a luna a ll'intrasatto, pe' lle dá 'o sfizio 'e mme vedé distrutto... Pe' chello che 'sta fémmena mm'ha fatto, vurría ch''a luna se vestesse 'e lutto!... Quanno se ne venette â parta mia, ero 'o cchiù guappo 'e vascio â Sanitá... Mo, ch'aggio perzo tutt''a guapparía, cacciatemmenne 'a dint''a suggitá!... Scetáteve guagliune 'e malavita!... Sunate, giuvinò', vuttàte 'e mmane, nun v'abbelite, ca stó' buono 'e voce! I' mme fido 'e cantá fino a dimane... e metto 'ncroce a chi...mm'ha miso 'ncroce... Pecché nun va cchiù a tiempo 'o mandulino? Pecché 'a chitarra nun se fa sentí? Ma comme? chiagne tutt''o cuncertino, addó' ch'avess''a chiagnere sul'i'... Chiágnono sti guagliune 'e malavita!...
18
simpson
simpson
13/02/2007 1744
Inserito il 07/03/2008 alle: 13:00:49
E bravi Rapaki e Checcolino...così vi voglio tutti quanti...belli carburati e gasati. C'è tutto un repertorio partenopeo arrangiato dall'orchestra italiana di Arbore che sarebbe fantastico da proporre e quelle che avete appena citato sono canzoni che appunto fanno parte di quel repertorio. X MAMMU - bravissima la lista va benissimo così, bisogna solo attendere le new entry.id="Verdana">id="size3">id="blue">
18
rapaki
rapaki
14/09/2007 5660
Inserito il 07/03/2008 alle: 13:16:11
A RUMBA DE SCUGNIZZ Chesta è 'a rumba d''e scugnizze ca s'abballa a tutte pizze... Truove 'e ddame, 'mpizze 'mpizze, ca te fanno duje carizze pe' te fá passá 'e verrizze... Strette 'e mane, vase e frizze... Pruove gusto e te ce avvizze, cchiù te sfrine e cchiù t'appizze... Comm'a tanta pire nizze, te ne scinne a sghizze a sghizze, fino a quanno nun scapizze... Chest'è 'a rumba d''e scugnizze! 'O rilorgio, mo capisco, pecché 'o cerco e nun 'o trovo... steva appiso...E' ghiuto ô ffrisco: c'è rimasto sulo 'o chiuovo... 'O chiuovo i' tengo! Bell''e 'ammere! Scarole ricce p''a 'nzalata! Fenócchie! 'O spassatiempo! Mo t''e ccoglio e mo t''e vvengo! Gué, ll'aglie! Chesta è 'a rumba d''e scugnizze... Assettáteve, assettáteve! ca s'abballa a tutte pizze... 'O quadrillo e 'a figurella! Truove 'e ddame, 'mpizze 'mpizze... 'O mastrillo e 'a rattacasa! ca te fanno duje carizze... Quant'è bello 'o battilocchio! Pruove gusto e te ce avvizze... Pe' chi tene 'a moglie pazza! Cchiù te sfrine e cchiù t'appizze... Quatto sorde, 'o fenucchietto! Comm'a tanta pire nizze... te ne scinne a sghizze a sghizze, fin'a quanno nun scapizze! Chesta è 'a rumba d''e scugnizze! Puparuole e aulive... Magnáteve 'o cocco, magnáteve 'o cocco! Rrobba vecchia... Pallune p''allésse, pallune p''allésse! 'E mellune chine 'e fuoco... Na bona marenna, na bona marenna! Cotogne... Gelati, gelati, gelati, gelati! Conciatièlle... 'A pizza cu 'alice, 'a pizza cu 'alice! Furno 'e campagna... 'E lazze p''e scarpe, 'e lazze p''e scarpe! D''o ciardino, tutte secche... 'A capa d''o purpo, 'a capa d''o purpo! 'O Roma!... Chella bella Mamma d''o Cármene v''o ppava: Nun mm''o ppòzzo faticá!... E' bellella 'a paparella! Accattateve 'e piatte! Seje tuvaglie cinche lire! N'ata pianta p''o salotto! Nocelline americane! Tengo 'o ggrano p''a pastiera! Pacchianè', chi s''o ppenzava? Tiene chistu campo 'e fave! Cicchignacco 'int''a butteglia! 'O zi' monaco 'mbriacone! 'O vveleno p''e scarrafune! 'A dummeneca addó' t''a faje? Comm'a tanta pire nizze, te ne scinne a sghizze a sghizze, fino a quanno nun scapizze! Chest'è 'a rumba d''e scugnizze!
19
pilates
pilates
20/11/2006 1937
Inserito il 07/03/2008 alle: 13:21:08
Allora ...vediamo...dopo attenta riflessione chiedo ne posso votare tre??? Se si le mie preferenze vanno : Gianna - Samarcanda - Si viaggiare Lucia indecisa id="purple">id="size4">
18
mammu
mammu
26/10/2007 1838
Inserito il 07/03/2008 alle: 13:33:31
quote:Originally posted by pilates
Allora ...vediamo...dopo attenta riflessione chiedo ne posso votare tre??? Se si le mie preferenze vanno : Gianna - Samarcanda - Si viaggiare Lucia indecisa id="purple">id="size4"> >
> Aggiornata la lista Lucì!!!! Ma proponi qualcosa di tuo. Ora vado a casa.So già che vi trascurerò. Pensaci tu Lucì, se rimani al chiodo. Perchè anche Patrizia,una volta arrivata a casa segue poco. Buon W.E. a TUTTI. Ciao Danyid="size3">id="green">
18
rapaki
rapaki
14/09/2007 5660
Inserito il 07/03/2008 alle: 18:31:42
O' SARRACINO Tene 'e capille ricce ricce... Ll'uocchie 'e brigante e 'o sole 'nfaccia... Ogne figliola s'appiccia si 'o vede 'e passá... Na sigaretta 'mmocca... Na mana dint' 'a sacca... e se ne va, smargiasso, pe' tutt' 'a cittá... 'O sarracino, 'o sarracino, bellu guaglione! 'O sarracino, 'o sarracino, tutt' 'e ffemmene fa suspirá... E' bello 'e faccia, è bello 'e core: sape fá 'ammore... E' malandrino, è tentatore... Si 'o guardate ve fa 'nnammurá. E na bionda s'avvelena, e na bruna se ne more... E' veleno o calamita? Chisto a 'e ffemmene che lle fa? 'O sarracino, 'o sarracino, bellu guaglione... E' bello 'e faccia, è bello 'e core: tutt' 'e ffemmene fa 'nnammurá! Ma na rossa, ll'ata sera, cu nu vaso e cu na scusa, t'ha arrubbato anema e core! Sarracino nun si' cchiù tu!... 'O sarracino, 'o sarracino' bellu guaglione! 'O sarracino, 'o sarracino, tutt' 'e ffemmene fa 'nnammurá... Sarracino, sarracino...
18
rapaki
rapaki
14/09/2007 5660
Inserito il 07/03/2008 alle: 18:38:42
TERRA MIA Comm’è triste, comm’è amaro sta’ assettato a guarda’ tutt’e ccose tutt’e parole ca niente ponno fa’. Si m’accido ie aggettato chellu ppoco ‘e libbertà ca ‘sta terra che ‘sta gente ‘nu juorno m’adda da’. Terra mia, terra mia comm’è bello a la penza’ terra mia, terra mia comm’è bello a la guarda’. Nun è overo non e’ sempe ‘o stesso tutt’e juorne po’ cagna’ ogge è deritto, dimane è stuorto e chesta vita se ne va. ‘E vecchie vanno dinto a chiesa cu’ ‘a curona pe’ pria’ e ‘a paura ‘e chesta morte ca nun ce vo lassa’. Terra mia, terra mia tu si’ chiena ‘e libbertà terra mia, terra mia i’ mo’ sento ‘a libberta’
SostaGruppiCompagniItaliaEsteroMarchiMeccanicaCellulaAccessoriEventiLeggiComportamentiDisabiliIn camper perAltro CamperAltroExtra
Noleggio-camper
2
164k Facebook
342k Instagram
42,6k TikTok
72,6k Youtube
CamperOnLine - Copyright © 1998-2025 - P.Iva 06953990014
Informativa privacy
Loading...

Accedi

Recupera Password
Nuovo utente

Vuoi eliminare il messaggio?

Sottoscrizione

Anteprima

PREFERENZA

Il messaggio è in fase di inserimento.

loading

CamperOnLine

Buongiorno gentile utente,

da oltre 20 anni Camperonline offre gratuitamente tutti i suoi servizi
grazie agli inserzionisti che ci hanno dato la loro fiducia, permettici di continuare il nostro lavoro disattivando il blocco delle pubblicità.

Grazie della collaborazione.

Azione eseguita con successo

Azione Fallita

Condividi

Condividi questa pagina con:

O copia il link