quote:Risposta al messaggio di sergionoemi inserito in data 31/03/2010 20:50:50 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Undicesimo, che si è fatto benedire dal Don e adesso dà i 10 comandamenti[:D][:D]
quote:Risposta al messaggio di pici57 inserito in data 31/03/2010 21:13:14 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Dodicesimo è che chi trova un amico pazzo come Sergio trova un tesoro [:o)][:o)][:o)][:o)][:D][:D][:D][:D] Buona Pasqua Stefania e specialmente a Grassiano[;)] veramente con grande affetto[:)] Sergio e Noemi(che è andata a dormire)[:(]
quote:Risposta al messaggio di sergionoemi inserito in data 31/03/2010 21:38:39 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Tredicesimo, me despiace non essere dei vostri anca parchè quea zona non la gò mai fatta, sempre tira dritto in autostrada par andare in austria e oltre, sarà par la prossima volta. Un bacione alla Noemi, ti non te me piasi[:D][:D][:D] Stefania
quote:Risposta al messaggio di sergionoemi inserito in data 31/03/2010 20:50:50 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> 11 - poteve i vestiti pesanti e magari , se le gavì, le caene pal camper, non se sa mai ...[:D][:(]
quote:Risposta al messaggio di wilddrake inserito in data 01/04/2010 08:37:48 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Ricevuto! Solo noaltri do, co Sergio?? mamma mia. [:D]id="Comic Sans MS">
quote:Risposta al messaggio di galepao inserito in data 31/03/2010 22:16:31 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Confermiamo per tre, come specificato IO sarò là per le cinque del pomeriggio di venerdì, per contattarmi, se qualcuno si perde[:D][:D], questo è il recapito 335/8479857, poi seguirà il resto, "l'idrovora" viene in quanto mi serve un "manovale"[:o)][:o)][:o)] a riscriverci a presto[;)]
quote:Risposta al messaggio di umbe inserito in data 01/04/2010 15:19:26 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Xe Pasqua, Xe Pasqua che caro che gò, Se magna fugassa e anca cocò. Go visto in cusina, cusinare l'agneo Se vede che usa magnare anca queo. Se dopo se beve un fià de marsala Che beo che sarà: se canta e se bala. Si cara mamma e caro papà Tutti I putei dise così 'Magari che Pasqua vegenesse ogni dì' AUGURI A TUTTIid="size6">id="red"> Franco e Cristina