quote:Risposta al messaggio di popotamus inserito in data 28/03/2014 19:20:51 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Non me n'ero dimenticato ma ti ringrazio per il richiamo. Probabilmente, ahimè, dovrò saltare il turno. Vedremo se riesco ad organizzarmi e presenziare ugualmente. Trattandosi di Assemblea sono valide le deleghe[?][:D][:D] GS Corr. Pensa! E' gratis.....
quote:Risposta al messaggio di Gattosilvestro inserito in data 28/03/2014 21:43:47 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> No ! Obbligatorio per...i Millesimi (di spostamento del Brucato in un'anno...) anche se Poca Cosa...è Obbligatoria la Presenza, senza Deleghe [:D][:D][:D][:D][:D][:D] [:o)][:o)][:o)] Ciao Gianfranco
quote:Risposta al messaggio di popotamus inserito in data 20/03/2014 07:22:07 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Gatto....postumi di un we impegnativo??...l'O.d.g. è pubblicato a pg.9.... Oggi no sta venir in moto,xe meio se te vien a...GATTO!![:D][:D][:D]
..prima in Camper poi in Vespa... quote:Risposta al messaggio di popotamus inserito in data 31/03/2014 11:58:20 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhh manca un toco [:I][:I][:I] Bon, iera una curiosità [;)] niente de che. A dopo (forsi) [:I] GS Corr. Pensa! E' gratis.....
quote:Risposta al messaggio di Gattosilvestro inserito in data 31/03/2014 12:41:03 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Buh....mi no lo go tocca'....
..prima in Camper poi in Vespa...
quote:Risposta al messaggio di odysseus inserito in data 01/04/2014 09:01:51 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> NOOOOOOOOOOO [:0] il 4 maggio dovrei essere al raduno di COL a Cecina, pensavo si facesse prima di Pasqua. id="Comic Sans MS">id="size4">id="teal">
quote:Risposta al messaggio di ledipimma inserito in data 01/04/2014 11:21:55 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Veramente, si era detto, che ci si trovava il 5, lunedi, per confermare per l'11 ! Ma Pino è già...con le idee in Vacanza [;)][;)][;)] e CHE VACANZA se và in porto [;)][;)][;)] Ciao Gianfranco
quote:Risposta al messaggio di Speedy3 inserito in data 01/04/2014 11:39:58 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> El logo Ford me fa venir congiuntivite e porta via meza pagina [B)][B)][xx(][:D][:D][:o)][:o)] GS Corr. Pensa! E' gratis.....
quote:Risposta al messaggio di odysseus inserito in data 01/04/2014 12:41:39 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Quel gò trovà...quel de prima, Tinypic lo gà Cavà.... Comunque...NON xe el logo grande, xe che a voi ve cala la vista, e i ociai ve fà veder Tutto più grande ! Quei del gatto, anche Tutto più Bel (senò Nol se gavessi ciolto un...Ducato [:o)][:o)][:o)][:o)][:o)]) [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Ciao Gianfranco
quote:Risposta al messaggio di bazylothis inserito in data 01/04/2014 13:15:08 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Secondo mi saria meo che te fazi domanda al Comun per gaver l'acompagnamento [:D][:D][:o)][:o)] I te lo da subito, no paruchiere però e gnanca dentiste [;)][:D] Onde evitar altri pichi de senilità, se te vol, te spiego mi ma NO sul forum [:D][:0] GS Corr. Pensa! E' gratis.....
quote:Risposta al messaggio di bazylothis inserito in data 01/04/2014 13:15:08 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Per capir, bisogna riproporre la condizion in cui xe nata l'idea... una bottiglia (la prima...poi seguite all'abbisogna[;)]) de frizzantin in Contenitor col jazo...golosezzi de magnar, tutti fora soto el gazebo.... alora el tutto se fà più facile ! Se se trova, el lunedi 5, per meter a punto le organizazioni (chi porta la griglia, chi la carbonela, chi el pan, chi la carne, chi la paruchiera... ah no...se gà parlà de "Invitar" anche le mogli [;)][:D]), gita che dovessi partir el Venerdi 9 e rientrar el 11 (domenica)...naturalmente de Maggio, se parla ! Tutti autonomi, tranne mi, che son el Mister Magoo in Slovenia (sò rivar fin Bertochi, ma a Capodistria non son MAI andà...[:I][:I][:I]), perciò...necessito de ...conduttori che me indichi la strada fin dove...che gà dito Pino (ma mi non sò dove che sia...) Desso, che gò finì de spiegarte...xe finì Anche el Frizantin...xe più ciaro ?? [:D][:D][:D] Ciao Gianfranco
quote:Risposta al messaggio di Speedy3 inserito in data 01/04/2014 13:51:57 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Ok, a lunedì 5 (che penso sia de magggio...), anche se me par che far grigliate alle 6 de pomeriggio in Foro Ulpiano , verzer le brandine de campeggio, impizzar la foghera , taiar el cotto Masè tacai del semaforo, spuzza de civa, bicieri per terra, forsi anche qualche rutto ed addirittura qualche sporcaccion che scariga le acque nere davanti al Tribunal sia roba 'ssai sconveniente. Comunque se ai gestori del bar là vizin ghe va ben mi ghe stago.
quote:Risposta al messaggio di bazylothis inserito in data 01/04/2014 14:38:37 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> [:D][:D][:D][:D] Ma no te disi niente nisun... po el mato del Bar xe cocolo...lo conoso, solo le nere non sò dove scarigar... vedaremo se xe tombini [;)][;)][;)][;)] [:D][:D][:D] Ciao Gianfranco