mi sono preparata...le unghie sono ben affilate![}:)][}:)]
buona giornata.
tiziana quote:Risposta al messaggio di rimortn inserito in data 03/12/2009 16:09:02 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> S'a che te te sei pers sta volta vecio! Na roba? Anime nere come el carbon, progeti e soste...na gran bela serada! Pensa che aven parlà anca de pel, pers anca questo per do linee de fever! Naa, no te sei pu quel de na volta gnanca ti! Zerca de tirarte 'n pè 'n freta...vago a zena e dopo via verso i todeschi, voi arivar fora prima che se mova l'esercito de quei del pont! Ciao, Gianni Ps...se qualchedun domanda la 777 faghela ti che mi dopo Prato alla Drava no ciapo pù nient e no ghe la fago a colegarme...id="Comic Sans MS">id="size4">id="purple">
quote:Risposta al messaggio di gattaribelle inserito in data 03/12/2009 00:01:24 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> Questa più che una gattaribelle[:)], mi sembra una gattina in calore[:D]!! Wooooowwwwww[:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p]!! Ivan[:o)]. P.S.: non stà tortela pù de tant gata[:(!], no te sai quant che i me piase i gati a mi[:D], ghe ne avevo nove na volta[:0][:0]!!id="Trebuchet MS">id="size3">
quote:Risposta al messaggio di rimortn inserito in data 03/12/2009 19:55:28 (Visualizza messaggio in nuova finestra)>> De solito arivà a Lienz giro 'n zo...stavolta no, provem na strada nova... I m'ha dit che ghè su per de lì miniere de sal, vasche de acqua calda...'n capanon pien de bestie, na ciesa con 'n bel spiazal arent! 'Nsomma...nen a veder... Ciaoid="Comic Sans MS">id="size4">id="purple">
Click
[:D][:D][:D][:D][:D] Grazie, Gianniid="Comic Sans MS">id="size4">id="purple">
tizianaid="size3">id="purple">
ha fioca anche a roveredo .... io sono sempre bunkerato in casa causa influenza ....[:(]
Ciao
osvaldo